Młodszy Specjalista ds. Reklamacji i Obsługi Klienta

Obsługa klienta

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

  • Bieżąca obsługa poczty elektronicznej oraz infolinii; przyjmowanie zamówień, udzielanie informacji dotyczących specyfiki produktów, informowanie klientów o niedostępności produktów
  • Współpraca z innymi działami firmy
  • Realizowanie odbiorów osobistych zamówień w naszym sklepie
  • Rozwiązywanie reklamacyjnych zgłoszeń
  • Archiwizowanie dokumentów

 

Czego oczekujemy od kandydata:

  • Wysokiej kultury osobistej i doskonale rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
  • Odpowiedzialności, dokładności i skrupulatności
  • Dynamizmu w działaniu i samodzielności
  • Inicjatywy oraz nastawienia na wsparcie i rozwiązywanie problemów

 

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • Atmosferę pracy opartą o współpracę i dzielenie się wiedzą
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość wykreowania nowych rozwiązań w ramach całej organizacji
  • Pracę od pn.- pt. w godzinach między 7.00-15.00 ( jedna zamiana) tygodniowo 40h
  • Przyjazną atmosferę
Lokalizacja: Gliwice
Rodzaj umowy: Umowa o pracęUmowa zlecenie
Wymiar etatu: Pełny etat
Aplikuj