Specjalista / Specjalistka ds. kadr i płac

Kadry i Płace

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

  • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami;

  • Weryfikacja oraz aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym;

  • Sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PPK;

  • Rozliczanie i ewidencjonowanie czasu pracy pracowników, sporządzanie planów urlopowych;

  • Nadzór nad okresowymi badaniami lekarskimi i szkoleniami BHP pracowników;

  • Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;

  • Udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.

 

Czego oczekujemy od kandydata:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisko min. 1 rok;

  • Znajomość programu Płatnik;

  • Mile widziana znajomość programu Optima;

  • Znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;

  • Bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności pakietu Excel;

  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, skrupulatność i sumienność.

 

Oferujemy:

• Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,

• Atmosferę pracy opartą o współpracę i dzielenie się wiedzą, młody optymistyczny zespół

• Stabilne zatrudnienie

• Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00

Lokalizacja: Gliwice
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Wymiar etatu: Pełny etat
Aplikuj